Oferta szkoleń dla pracowników pomocy społecznej
Szkolenia dedykowane pracownikom jednostek organizacyjnych pomocy społecznej – ośrodków interwencji kryzysowej, ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie, domów dziecka, domów pomocy społecznej. Specjalizujemy się w szkoleniach takich jak: bezpieczeństwo osobiste, interwencja kryzysowa, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, negocjacje kryzysowe, praca z „trudnym” klientem.
Bezpieczeństwo osobiste pracowników pierwszego kontaktu
Jak sobie poradzić? gdy podczas wypełniania obowiązków zawodowych zostaniemy zaatakowani przez agresywnego klienta?
Negocjacje kryzysowe dla pracowników pierwszego kontaktu
Co i jak zrobić gdy klient grozi popełnieniem samobójstwa w związku z odmową wypłaty świadczenia lub wyzywa nas i krzyczy, że zrobi nam krzywdę?
Komunikacja z trudnym klientem dla pracowników pomocy społecznej
Co i jak powiedzieć gdy klient jest roszczeniowy, nie uznaje argumentów, krzyczy, zarzuca nam niekompetencję i nie da się z nim w ogóle porozumieć?
Interwencja kryzysowa i inne szkolenia dotyczące problematyki pomocy społecznej
Jak pracować z osobą doświadczającą przemocy, stosującą przemoc? Jak z całą rodziną z trudnościami? Co zrobić w sytuacji katastrofy lub zdarzenia masowego?