Oferta szkoleń dla pracowników biznesu

Szkolenia dla kadry zarządzającej i zespołów z zakresu negocjacji biznesowych, zarządzania sobą w czasie, komunikacji z klientem zewnętrznym oraz komunikacji w zespole. Wspieramy także w rozwijaniu umiejętności prowadzenia spotkań czy wystapień publicznych.

Negocjacje biznesowe, schody behawioralne w negocjacjach

Czy wiesz czym się różnią negocjacje kryzysowe, prowadzone przez profesjonalnych negocjatorów, od negocjowania kontraktów biznesowych?

Zarzązanie sobą w czasie. Jak osiągnąć więcej w krótszym czasie

Czy wiesz jak zwiększyć efektywność pracy? Jak planować pracę w oparciu o priorytety? Jak działa zasada Pareto? Jakie są najskuteczniejsze metody zarządzania czasem?

Wystąpienia publiczne, jak mówić tak, żeby być słuchanym

Słyszałes/aś kiedyś wystąpienie na TEDex? Wiesz, na czym polega tajemnica dobrych mówców? Chcesz mówić tak, żeby ludzie chcieli Cię słuchać?

Kreatywność, motywacja, integracja i rozwój

Czy wiesz, że kreatywność jest jedną z najcenniejszych cech pracownika? Wiesz, że można ją skutecznie rozwijać i że wpływa ona na efektywność pracy, jakość pomysłów, motywację i spójność zespołu?