Negocjacje
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób, które w swojej pracy mają do czynienia z drugim człowiekiem, w szczególności dla osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych negocjują, wypracowują rozwiązania, podejmują decyzje w oparciu o kontakt z drugim człowiekiem.

Cel szkolenia?
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, a przede wszystkim – w praktyczne umiejętności, związane z negocjowaniem – od umiejętności wywierania wpływu na rozmówcę po radzenie sobie z manipulacją. Wyjątkowość szkolenia opiera się na prowadzącym – profesjonalnym negocjatorze z wieloletnim doświadczeniem.
Przykładowe zagadnienia, poruszane na szkoleniu
- Negocjacje a mediacje – różnice, podobieństwa, zastosowanie.
- Informacja w negocjacjach – pozyskiwanie, niebezpieczeństwa, wiarygodność.
- Wywieranie wpływu na ludzi – zastosowanie w praktyce.
- Schody behawioralne – zastosowanie w negocjacjach.
- Aktywne słuchanie – wykorzystanie w negocjacjach oraz ujęcie manipulacyjne.
- Mowa ciała – wykorzystanie w negocjacjach – błędy i zachowania niewłaściwe.
- Zespół negocjacyjny – skład zespołu, dobór członków, role w zespole – zagrożenia lub współpraca.
- Błędy w negocjacjach.
Informacje organizacyjne
W wersji podstawowej szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych/12 godzin zegarowych/2 dni szkoleniowe.
Jest to praktyczne szkolenie, realizowane w sposób warsztatowy, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników.
Szczegółowy program zawsze jest indywidualnie dostosowany do potrzeb uczestników i instytucji zamawiającej szkolenie.