Nasza oferta szkoleniowa
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, która w zamyśle jest tylko inspiracją. Program szkolenia zawsze jest dopasowany do potrzeb konkretnego klienta i układany indywidualnie.
Dla pomocy społecznej
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
PRACOWNIKÓW PIERWSZEGO KONTAKTU
Jak sobie poradzić
gdy podczas wypełniania obowiązków zawodowych zostaniemy zaatakowani przez agresywnego klienta?
Kliknij tutaj
NEGOCJACJE KRYZYSOWE
DLA PRACOWNIKÓW PIERWSZEGO KONTAKTU
Co i jak zrobić
gdy klient grozi popełnieniem samobójstwa w związku z odmową wypłaty świadczenia lub wyzywa nas i krzyczy, że zrobi nam krzywdę?
Kliknij tutaj
KOMUNIKACJA Z TRUDNYM KLIENTEM
DLA PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POMOCY SPOŁECZNEJ
Co i jak powiedzieć
gdy klient jest roszczeniowy, nie uznaje argumentów, krzyczy, zarzuca nam niekompetencję i nie da się z nim w ogóle porozumieć?
Kliknij tutaj
INTERWENCJA KRYZYSOWA
I INNE SZKOLENIA DOTYCZĄCE PROBLEMATYKI POMOCY SPOŁECZNEJ I INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Jak pracować
z osobą doświadczającą przemocy, stosującą przemoc? Jak z całą rodziną z trudnościami? Co zrobić w sytuacji katastrofy lub zdarzenia masowego?
Kliknij tutaj
Dla branży medycznej
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE I NEGOCJACJE
W SZPITALNYCH SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Jak sobie poradzić
gdy pacjent grozi lekarce, pielęgniarce lub innym pacjentom lub gdy deklaruje, że popełni samobójstwo? Co zrobić, gdy pacjent dopuszcza się fizycznej napaści na pracownika?
Kliknij tutaj
PROCEDURA NIEBIESKA KARTA
PODEJRZENIE DOŚWIADCZANIA PRZEMOCY PRZEZ PACJENTA
Co w sytuacji, gdy
przeczucie podpowiada, że coś jest nie tak? Jakie wdrożyć procedury przy podejrzeniu, że pacjent jest osobą doświadczającą przemocy?
Kliknij tutaj
KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
I JEGO RODZINĄ
Jak przekazać
rodzinie informację o śmierci pacjenta? Jak rozmawiać o nieuleczalnej chorobie i o innych, trudnych kwestiach?
Kliknij tutaj
PIERWSZA POMOC PSYCHOLOGICZNA
DLA PACJENTA I JEGO RODZINY
Jak pracować
z pacjentem w emocjonalnym kryzysie? Z pacjentem, który jest ofiarą przestępstwa lub ofiarą wypadku komunikacyjnego? Z osobą po traumie lub w żałobie?
Kliknij tutaj
Dla placówek oświatowych
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE NAUCZYCIELA
W KONTAKCIE Z AGRESYWNYM UCZNIEM/RODZICEM
Jak sobie poradzić
z uczniem agresywnym, autoagresywnym, pod wpływem środków psychoaktywnych? Co zrobić, gdy uczeń grozi nauczycielowi?
Kliknij tutaj
NEGOCJACJE
W SZKOLNYCH SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Czy wiesz,
jak nawiązać i prowadzić rozmowę z uczniem, który grozi popełnieniem samobójstwa? A jak z uczniem który grozi, że zrobi komuś krzywdę?
Kliknij tutaj
KOMUNIKACJA Z RODZINĄ UCZNIA
RODZIC JAKO "TRUDNY KLIENT"
Jak rozmawiać
z roszczeniowo nastawionym rodzicem, który "wie lepiej" i nie słucha argumentów? Jak rozmawiać z opiekunem dziecka, aby chciał nas słuchać?
Kliknij tutaj
PRZECIWDZIAŁANIE PRZEMOCY W SZKOLE
PRZEMOC RÓWIEŚNICZA I CYBERPRZEMOC
Co zrobić
gdy między uczniami dochodzi do przemocy? Jak pracować z klasą, a jak z poszczególnymi osobami? Jak zaangażować rodziców w rozwiązanie problemu?
Kliknij tutaj
Dla biznesu
NEGOCJACJE BIZNESOWE
SCHODY BEHAWIORALNE W NEGOCJACJACH
Czy wiesz
czym się różnią negocjacje kryzysowe, prowadzone przez profesjonalnych negocjatorów, od negocjowania kontraktów biznesowych?
Kliknij tutaj
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
JAK OSIĄGNĄĆ WIĘCEJ W KRÓTSZYM CZASIE?
Czy wiesz
jak zwiększyć efektywność pracy? Jak planować pracę w oparciu o priorytety? Jak działa zasada Pareto? Jakie są najskuteczniejsze metody zarządzania czasem?
Kliknij tutaj
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
MÓWIĆ TAK, ŻEBY BYĆ SŁUCHANYM
Słyszałes/aś
kiedyś wystąpienie na TEDex? Wiesz, na czym polega tajemnica dobrych mówców? Chcesz mówić tak, żeby ludzie chcieli Cię słuchać?
Kliknij tutaj
KREATYWNOŚĆ
MOTYWACJA, INTEGRACJA, ROZWÓJ
Czy wiesz, że
kreatywność jest jedną z najcenniejszych cech pracownika? Wiesz, że można ją skutecznie rozwijać i że wpływa ona na efektywność pracy, jakość pomysłów, motywację i spójność zespołu?
Kliknij tutaj